Hoe om te gaan met klachten

Natuurlijk doet u uw uiterste best om uw klant tevreden de deur uit te laten gaan met een mooi haarwerk. Toch kan het zijn dat uw klant bij u terugkomt met een klacht. Komt u er zelf niet uit met uw klant? Ook in dat geval geven wij u graag persoonlijk advies. Neem dus gerust contact met ons op.

Garantie

Wij en onze fabrikanten nemen ten alle tijden onze verantwoordelijkheid voor fouten. Binnen de gestelde termijnen (3 maanden) na aankoop, worden fabricagefouten altijd opgelost. Onder fabricagefouten vallen onder andere:

  • Verkeerdom geknoopt haar
  • Bovenmatig haaruitval
  • Klitten
  • Verkleuring (let hierbij op dat het haarwerk snel kan verkleuren in de zomerperiode)

Geen garantie

Alle garantie vervalt 3 maanden na aankoop van het haarwerk. Er wordt geen garantie gegeven op het inscheuren van het lacefront. Verder vervalt het recht op garantie als het haarwerk gekleurd is of slecht is onderhouden.